tag sedan

Hej!

Det var ett bra tag sedan jag skrev, haha dålig jag är men jag tror att jag behöver bloggen för att kunna må bra för varje gång jag skrivit av mig här mår jag alltid bättre än innan. Jag saknar att blogga men det är jobbigt att sluta blogg sen börja och det kanske blir jobbigt för dig med? Jag vet inte men tror jag ska börja blogga i dagsboks form eller jag bara skriver till någon för det kanske är mer min grej.

Om du bara visste hur trött jag var idag?! Vill bara lägga mig under täcket igen och få sova men nejnej jag gick och gick till skolan som jag är stolt att jag orkade. Men har väl typ inte gjort något vetig! haha!! <3
Jag är kär! Jag kär!! Super duper kär, haha <3
Jag älskar honom! Jag måste satsa påtal om honom så sitter jag och snackar med honom nu, så måste sluta skriver mer senare!  <3

Puss&kram// marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0