skolan,pojkvän, bror

Tjaa!

Sitter verkligen i hönr i skolan och låter tiden rinna i väg. Hehe men seriöst?! Hur kan jag glömma alla mina grejer hemma? För vi skulle jobba med rester på två hela lektionerna idag men aja nu är det musik som gäller.

Som sagt idag är det skola till klockan tre sen så ska jag in till stan för att träffa min pojk plus hans två bröder Nisse har jag träffat ett antal gånger men Joel har jag inte träffat så jag är småt nervös! Shit?! Haha men det går bra heller hur? :)

Nu ska jag se om läraren vill säga vad jag har för betyg i svenska! thihi IG! fast på tal om betyg fick jag VG i bild. Det var skönt!
Hoppas ni får en underbar dag i solen nu!



Puss&kram//marie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0