morsdag wtf!

God morgon!

Sovit gott? Det har jag fast jag har varit uppe och sålt gt. Blev trots allt en liten slant.
Nu sitter jag här och är hungrig men inget och äta? Undra hur detta ska gå. Idag kanske jag ska hem till min bror för att min svägerska ska fixa mina naglar! Yeeah! Förra gången så sköte jag dem inte så bra men det var ju för det var nytt men nu ska jag vara mer försiktig! För långa naglar är sjukt snyggt!

Olle och jag har inte träffats på en vecka och det känns verkligen för vi har inget att prata om men han läste mitt inlägg igår och vi pratade o pratade. Så det är löst nu! Jag älskar dig gubben<3!

Bjuder på två bilder! :)


mina naglar förra gången. Undra vad jag ska ha färgen denna gången?

jag och min pojk. saknar dig <3

hoppas ni får en underbar morsdag!
Puss&kramm//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0