känner ni ruset?!

Heej

jag har nu sett klart på gossip girl. Det är en riktigt bra tv serie kan jag säga och rekomendera till dig som inte sett det än! Men tror dem flesta har sett den! :)
Jag har inte fått fixat mina naglar idag för hon skulle hem till mamma för det är trots alla morsdag så vi ska göra det en annan dag!  Saknar dig bror <3

Jag har varit väldigt social med min pojkvän idag, haha nästan somnat i telefon och sen spelat crime city på facebook! Måste kommer förre honom ju(A)
Imorgon kanske vi ska ses, eller vi får se för han ska träffa sina bröder men annars blir det på torsdag och nu ska det bli mycket bilder för vi ska typ aa laga mat hos honom.Nästan som ett kalas! :)

Nu ska jag be han ringa igen för jag vill sova lite men först prata med min underbar prins!
Hoppas ni får sova gott i natt!:D



Puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0