dagen i sig

Hej!!

Åhh idag har det varit dåligt väder och det slutar alltid med att jag blir nere och sur som sedan går ut över familjen. Förlåt! Jag vill inte vara den jag är i mot er men jag har också känslor men det har alla. Jag älskar er glöm aldrig det!

Min pojkvän ligger hemma och är sjuk men jag måste bara skriva att det känns som jag och han håller på att glida isär (förlåt) men seriöst? Vi prata i telefon förut, fast vi snackade ingenting. Han såg på någon fotbolls match och jag såg på min film. Vi sa seriöst ingenting!  Ska det vara så? Ska jag behöva lägga på när han inte hör mig? Sen börja gråta för han inte vill lägga mer tid på mig. Jag vill inte att detta ska ta slut men vet aldrig.

Imorgon är det morsdag. Vad ska du göra för din mamma? Det är ju ändå mammas dag. Jag frågade mamma vad hon ville ha. Hon säger samma sak hela tiden: Jag vill ha snälla barn. Men det är vi ju redan. Söt du är mamma!
Jag ska iaf försöka göra något som hon kommer tycka om! Typ aa städa hela huset och kanske en present. Vem vet.

Jag sitter nu och lyssnar på musik plus skriver lite dikter . Det kanske blir en bok en vacker dag!
Man kan ju alltid hoppas.


Min fina mamma. jag älskar dig.

Puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0