mer än 12 timmar

Godmorgon!!
Har ni sovit gott? Det har inte jag för jag inte sovit över huvudtaget. Varit vaken hela natten. Skönt ? HAHA nej. Men jag kunde inte somna så blev att jag börja cama med Jakob och sen blev klockan fyra så då va det liksom ingen idé att lägga sig om man ska upp klockan sju så vi har camat till kvart i sju sen skulle jag duscha så somna han under tiden. Stackarn! Fast det var hans idé att strunta i att sova för han var ju ändå ledig idag. Hihi^^ Nu sover han gott iaf och camarna stängde av sig märkte jag...tråkigt. Har inget att se på nu.
Jag sitter och försöker äta lite frukost men det går inte bra för det är inge gott säger jag. Jag är inte sugen heller.
Nu om ca 10min ska jag gå till skolan. Hoppas ni får en underbar dag!! :)
Så såg det ut när jag var fixad och klar. Söt han är!
Puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0