Majorna.

Hello alla glada!

Oj hur ska man börja? haha jag har varit hemma en bra stund nu eller några timmar. Pratat med min underbara mamma som säger att det är kalas för min svägerska (min brors fru) ikväll så där flög ju min fredag kväll iväg...haha nej men det ska bli roligt! ska ta massor av kort! :)

Jag har fixat mig nu i en timme,riktigt skönt att bara ta det lugnt och i sin takt. Ni ska få se lite bilder! :)
Men jag kan försöka slänga in ett inlägg när jag kommer hem kalaset börjar sju så får om jag skriver innan jag drar!

Nu ska jag se om jag hitta något att ha på mig!!
Hoppas ni får en underbar kväll gull ungar!!


Vänster hönet övre raden ofixad och samma med högre nedre höne.
Höger hönet övre raden fixad och samma med vänster hönet nerdre raden.

Puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0