ge mig en anledning !

Heej!
haha okej? vilken kommentar man får, men tyvärr godkänner jag inte dem och sen bryr jag mig inte för jag är så jävla mycket bättre än dig/er som försöker kränka ner på mig. För det är du själv som mår piss? HAHAH så snälla ge mig en anledning till varför jag skulle ta åt mig? Kom ihåg du är aldrig anonym ;)
Aja nog om idioter :)

Igår var det kalas/fest hos min svägerska, riktigt roligt var det men hann aldrig ta kort för jag träffade folk som jag inte träffat på länge.. sen bröllopet i sommras. Skönt att få snacka med dem igen och vi ska fixa en middag så alla kan träffas igen! :)
Jag är så glad att min bror har hittat någon så underbar tjej som Jane!!Seriöst alltså !! Han är så lyclig och det ser jag. Älskar er båda!  <3

Idag har jag bara tagit det lugnt större del av dagen men sen har jag varit i det kära Göteborg!  åhh så skönt väder ute, solen skinner då är allt på topp!! jag mår så himla bra då. Träffade en viss människa men jag åkte in med Frida och X!  Ni två? vad ska man börja liksom, ur gulliga är ni iaf! :)
Nu är jag hemma och ska se film vet inte vilken än bara , något förslag? :)
Hoppas ni har haft en toppen dag i solen! :)
Puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0