skolan tar död på mig

Nu sitter jag i skolan och har lunch rast, riktigt tråkigt för jag är super trött och har huvudvärk så dagen går segt. Jag måst verkligen börja lägga mig tidigt på kvällarna!! Annars kommer jag har huvudvärk varje dag typ och så kan man inte leva. Jag är dock nästan van vid att ha huvudvärk pgr av massa saker fast när jag vet själv att den blir värre om jag inte sover tillräckligt så får jag skylla mig själv ganska stort!

Jag vill hem till min säng och bara gosa in mig i mina sköna täcken sen somna och aldrig vakna för seriöst ?! jag vet inte vart jag står längre, vart är min plats här i världen? jag är så förvirrad. Jag vill bara vara med dem som verkligen bryr sig och är sig själv. Jag orkar inte mera falska personer.

nu ska jag se en film så vi får höras senare.



puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0