saknar den tiden innan....

det fanns en tid då jag verkligen var nöjd med den jag var och hur jag såg ut, jag var fan sjukt lycklig men så kom du in i mitt liv och allt blev till en dröm som blev verklig!!
Jag var nog så himla lycklig att jag blev blind, jag såg inte att jag skulle bli sårad att jag skulle aldrig kunna lita på någon mera kille i mitt liv. jag vill så gärna satsa igen men ändå kommer du upp i mina tankar..fan alltså. jag vill jag vill jag vill kunna se på andra killar och tänka " han skulle vara något " men det enda som kommer fram är en bild på dig, du har inte lämnat mig än. För du valde att höra av dig, du förstörde allt för mig. Du gav mig falska förhoppningar, du kanske inte visste det men du gav mig så många signaler om att det kanske fanns en framtid tillsammans men så var det inte. Du valde att tigga om att det bara var vänskap, du valde att se mig krossas en gång till och jag är tillbaka till ruta ett ännu en gång. Känns så jävla bra idagens läge, jag vill verkligen inte detta en gång till men jag har lärt mig att leva med smärtan om jag inte börjar gråta på kvällen innan jag somnar så känner jag mig konstig och ensam. Liksom smärtan är nu mera min bästa vän som jag kan älska, vafan?! jag är jävla freak men det är sanningen. jag vet inte hur ska jag ta mig loss för nu är jag verkligen fast i det och jag tror faktisk att jag aldrig kommer loss igen...men vem vet kanske om en vecka, tre månader eller till och med tio år så är jag fri igen men om du väljer att komma tillbaka ännu en gång så förfan!! då har du verkligen gjort något du kommer ångra om du sårar mig , fattar du? jag kommer inte kunna överleva det, jag kommer försvinna från jordens yta..men vi får hoppas på det bästa nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0