så trött

Så jävla trött på alla jävlas snacka om sina kärleks liv, det får mig bara att tänka tillbaka till det jag hade en gång i tiden. jag ska nog vara singel resten av livet.. Palla liksom jag vill ju bara ha honom tror jag eller?
jag vet inte vad jag vill längre, jag vet inget. Jag vet inte vart jag vill komma med mitt liv. Jag gör allt för mina nära kära men vafan får jag tillbaka ? jag får tillbaka en smärta i bröster som kommer ut som en panik atack och ångest. Åhh jag vill inte leva så hära längre seriöst?!! Ingen borde få känna sådan här smärta för det är ingen värd..fast jag är nog inte värd något här i värkden. Jag vill ha honom i livet, det enda jag vill ha är han. skiter i allt annat. bara jag får honom liksom men nu när jag vet att det aldrig kommer hända så vet jag inte vart jag vill komma med mitt liv. Jag vill kunna le och vara lycklig som alla andra är, jag var ju det en gång men vart tog det vägen . tog han verkligen med sig allt?! Jag vill ha tillbaka en liten snutta glädje bara. är det så mycket begärt?


saknar dig!! fan ta dig, varför kontakta du mig för , jag hade kommit så jävla långt. Ge mig aldrig falska förhoppningar igen snälla för du vet ju själv hur dåligt jag mår.. åhh vill bara ta livet seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0