planering för dagen !

God morgon på er!!
Har ni sovit gott? det har inte jag , hahah har bara sovit ca 4-5 timmar inatt. Får skylla mig själv i det läget men kunde inte somna ändå så.

Nu har nyss duschat och ska börja fixa mig lite sen städa i mitt rum lite senare kommer mimmi och hämtar mig.
Vi ska först träna sen äta lunch sen var hon så snäll att vi kan hämta min mobil. Sen börjar jag jobba !! Gud jag är sjukt nervös, fast det kommer gå bra. Det sa iaf Jimmy och jag litar på honom! :)

Jag ska sätta kameran på laddning nu så det blir lite bilder idag för det får bli både bilder på kameran och mobilen tror jag. Hihi.
Nu måste jag skynda mig lite bara skriver mera senare kanske innan jag drar!


Ni får en bild på så kallade "kungen" då va .<3

Puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0