jag ber till gud <3

jag tror på gud, fast ibland undrar jag vad han har planerat för mig. För jag har sådan smärta i mitt bröst ibland så det inte är sant men det är del av livet heller hur ? Fast jag kan ta all smärta bara för att få dig igen men haha tror aldrig det kommer hända för det finns så många andra tjejer här i världen som han kan tänka sig liksom. varför skulle han jsut välja mig? Jag är ingen jämfört med alla andra, jag har inte den perfekta kroppen som han vill att en tjej ska ha.fast nu längre vet jag inte vad han vill ha.

jag ska nog göra allt för att han ska gilla mig igen, jag vill göra allt i min makt men vågar knappt säga det till honom.

puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0