Gothia innebandy cup!

Heeeej!!
*nu kommer ett vettigt inlägg*

I sommras jobbade jag på Gothia cup fotboll som plan värd på skatås. Riktigt roligt var det och jag kommer alltid minnas den sommaren! :)
Iaf nu för någon vecka sedan så får jag ett sms från Mimmi som undrar om jag vill vara med på gothia innebandy cup och jobba mellan den 5 - 9 januari. Jag blev sjukt glad!! Och tackade JA direkt ska ni veta så imorgon ska jag börja jobba men mitt schema ser ut så hära :

Onsdag 5 jan 15-20kl
Torsdag 6 jan 9-19kl
Fredag 7 jan 9-19kl
Lördag 8 jan 9-19kl
Söndag 9 jan 9-19kl
Men det kan händ att det blir längre fast det gör inget :)

Så jag kan försöka ta bilder och skriva hur mina dagar har varit sen kanske något sms inlägg ibland!
Därför kanske jag inte uppdaterar så mycket men det kommer bilder!

Men fast måste sova nu för jag ska upp vid 9 för att fixa mig sen dra o hämta min mobiltelefon från lagning som bara tog EN dag. Lycklig marie! :)
AJa sov gott nu !


puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0