första dagen




GodMorgon <3
Jag har tränat nu på morgonen i ca 45 min!! Så skönt det var och det var mycket roligare när Johanna var med.
vi började med att cykla i 20min fast jag iaf ökade efter en stund och sen gick vi vidare till crosstrain det var jobbigt! så det gjorde vi ca 10min haha och till sist gick vi på löpbandet fast jag försökte att jogga men jag måste ta det lugnt pågrund av mina knän.. Jag brände runt 250 kalorier, jävligt lite men nästa gång blir det mer ska ni se!

Puss!!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hellu. Om du menar dom 250 kalorierna som står på maskinen, så stämmer inte det riktigt hur mycket man förbränner. Jag trodde att det var så förut, men det är tydligen inte så. Man ska inte bry sig om de som står där. Men tränar man 1 timme kanske om några gånger i veckan, så visar det resultat efter ett tag :) så tänk inte på de där kalorierna. Kram <3

2011-01-23 @ 17:45:54
URL: http://maddejs.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0