är det en vana ?

Jag gråter var och varannan natt pgr av massor av tankar runt olika områden. fast när jag inte gråter på några dagar så känns det kontigt, jag är ju van att gråta för då somnar jag snabbt. För jag har ju till och med gråtit i sömnen. Jag kan säga att huvudvärks tabletter har gått som smör, för att gråta ger mig huvudvärk och ibland till och med nästan migrän..jag kan inte sova längre, jag kan bara tänka. jag vill kunna vara en normal tjej som alla andra, smal, smart, en tjej som killarna gillar men jag är tvärt i mot det. jag är liksom ful och massaor. vill få bort dem tankar nu!!!! Åhhh livet kunde vara så jävla mycket bättre va, för allt händer just MIG!! varför ingen annan? eller jag är nog inte ensam men känner mig så ensam. Det känns som jag sitter i rum utan någon dörr och allt är bara svart någon gång ibland kommer lite ljus. vill att ljuset ska bli större <3


Kommentarer
Postat av: .

Du är inte ensam kan jag lova. Hoppas allt blir bättre. jag menar de är inte lätt när det är svårt :)

2011-01-10 @ 02:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0