3 januari 2011

God morgon!!
Hoppas ni sovit gott inatt, för det har iaf jag.

Vad tidigt jag är uppe, haha skulle sålt gt idag men jag palla inte så fixade det på ett annat sätt . Ibland får man vara lat, för jag har ändå lov och jag måste ta vara på loven. jag är en person som älskar att sova även fast jag inte är trött så kan sova men ibland sover jag bara för slippa tänka på allt och alla. Det är mitt sätt att koppla bort om världen liksom . Jo , jag vet det låter helt cp men det är jag .

Idag vakna jag med mag ont är väl inte så roligt om man säger det så. Och inatt drömde jag en helt konstigt dröm, jag har suttit och tänkt på den ett bra tag nu. Fast jag fattar inte varför jag drömde just det, fast drömmen tänker jag inte skriva ut på bloggen känner jag för det skulle bli ett väldigt långt inäll isåfall. Senare ska jag fixa i mitt rum och sen blir att duscha o så. Fast jag vill att klockan ska bli fyra för då kommer papsen och hämtar mig så ska vi äta lite och prata. Saknat dig papsen <3 *thihi*
Fast ikväll hoppas jag ffrida och jag ska träna för jag måste kom igång nu! Jag vill verkligen har min dröm kropp, jag vill inte vara för smal jag vara liksom normal eller vad man kan kalla det.

Nu ska jag nog sova lite till, kan skriva lite mer när jag vaknat, har tänkt att börja läsa lite mer böcker och skriva ut i bloggen vad dem handlar om. Jag är värsta boknörden !:)


En gammal bild från 09 .

Puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0