volvo v70

Robin?  varför får du mig alltid att le för!? Jag gillade dig men jag har stannat upp vid vänskap nu. måste inse och jag trivs att vara din vän för med dig kan jag vara mig själv tror jag iaf. Med dig kan jag le och med dig kan jag gråta..haha! men seriöst?! Fattar du hur glad jag är för din fucking skull!!!!!:D
hHAHA inget mer säger jag:P
TIHIHI jag är övertrött så ni vet därför lite damp ryck..hihi

Jag träffade iaf Daniel inne i Göteborg, riktigt skön snubbe säger jag bara. Men jag får hoppas att du inte är som alla andra killar . Dissar mig efter du träffat mig..hehe. Hoppas på det bästa! Kommer aldrig glömma denna dagen iaf..kan du ju ta och skriva upp!!:D

Kan berätta hur min dag gick till...
börja med att gå upp till skolan , va i skolan, hem & fixa mig, Göteborg träffa Daniel, sen hem till Kungälv!, träffa Issa Robin, Dansken, Viktor, Pontus, Nicke, Flackis, Chrille! JÄVLAR!:D
Sen köra hem Issa och sen vara med dem åka runt i Robins V70! fast Dansken körde någon skit sabb...hur det nu stavas..sen skulle jag hem..SUG! mamma är elak och nu är jag hemma.

Hoppas nu ni har haft en underbar kväll för det har jag!
Sov gott<3
puss &kram<3//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0