sovit några timmar..

Godmorgon!
Inatt blev det ett depp inlägg men jag kan inte rå för hur jag känner och tänker och jag står för att jag tycker om honom sjukt mycket!!!!
jag vill inte gå till skolan men måste det idag, måste koppla bort tankarna för ett tag måste tänka på annat än honom fast vet att det aldrig kommer gå tyvärr...fast jag ska verkligen försöka.Jag lovar <3
Åhh varför ska det vara så svårt för? jag har gjort fel jag vet..jag drömde om honom dem få timmarna jag sova. Ville aldrig vakna för jag var verklige lycklig! Jag vill vara lycklig det var jag med honom men jag får se hur jag gör med mitt liv.



Nu ska jag duscha iaf så vi hörs senare! <3
puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0