Skolan..

Godmorgon!

En ny skolvecka? haha nej tack ge mig lite mer lov.
Mitt lov har iaf varit underbart! Både depp och lyckliga stunder kan jag säga men hallå?! livet är inte alltid en dans på rosor, men kämpar man så klarar man vad som helst! Kolla mig liksom , jag lever och må bra.

Nu har jag varit vaken sen ca 7.00 inte okej när man börjar sent! Fast det var ju skönt att bara chilla, jag ringde ett samtal och sen hann jag fixa mig en underbar frukost! hallå?! Hur många gånger hinner man stecka sig ägg på en skoldag till frukost..haha det var iaf min första och det var sjukt gott!

Just issa är här, hon sov här inatt..stackars liten alltså! fast hon är van vid mig vid detta laget ändå så..igår hämtade Robin, Dansken och Pontus oss två vid donken för det gick inga bussar hem till mig på en bra stund, så gulligt av Robin att köra. TACK!!


jag älskar dig gumman! <3

Nu måste jag dra mig vi hörs under dagen!
Puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0