patrik&daniel

tönten patrik är och jobbar..han sluta dock för 20 min sedan men då ska han hem och sova..sen upp igen o jobba till 12.00 då ska han ringa mig. Han är riktigt nice snubbe det! han får mig alltid glad. jagär väldigt glad att jag började snacka med honom , uhm?? undra inte om det är snart två månader sedan.. men jag har tråkigt nu okej?! vill höra hans dåliga skämt men får vänta 12 timmar -.-'


Bild på Patrik

nä nu måste jag skriva lite om en kille som jag sagt upp kontaken med..jag ångrar det men det är något jag måste..för mig egena skull men jag saknar honom även fast vi inte träffas. jag har ingen aning om han läser min blogg man kan ju alltid hoppas heller hur?
Han heter Daniel och är 17år. Han är verkligen en underbar kille! Han vet hur han ska få tjejer på fall, han vet exakt vad han ska säga för att man ska bli glad. Han känner mig, jag känner honom och jag fall för honom men han bor flera hundra mil från mig. Det låter helt cp men jag fall för honom för han skrev och sa massa underbart till mig. han öppna sig för mig och vågade berätta för mig vad som va fel och jag ville/vill hjälpa honom men hur ska man kunna hjälpa någon så långt bort?!
jag är inte värd honom för jag inte få honom, jag skulle själv inte orka avståndet det vet jag redan....därför valde jag att säga upp kontaken.
Gud saknar honom redan..jag vill skriva till honom vågar ej. Daniel hoppas du mår bra! Jag tänker på dig.


//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0