inget mer än vänner

jag är inte sur, ledsen, arg eller besviken på dig mest stolt att du står för vad du tycker och tänker! Att du vågade säga till mig hur det låg till och släppa ut dina känslor. Jag klara det jag också men gillar dig för mycket som jag inte kunde med att säga i bilen idag tyvärr jag vill inte orsaka mer smärta för dig för du var redan förstörd som det var men jag vill kunna finnas där för dig. Jag vill se dig glad igen! Du är alltid glad, du får mig att le genom att bara se åt mitt håll, det finns få som få mig le genom så små saker. Jag vill kunna få dig att le men jag vet inte hur jag ska gå till väga för att få dig att le just nu för jag har massa annat att vara ledsen över så jag har ingen ork att vara ledsen över detta därför är jag som är. Jag vill att åren ska gå fort nu för jag vill inte vara kvar i ett helvete längre..det är för jobbigt, det sliter på mig sjukt mycket!! Ska jag släppa taget och leta vidare? Jag kan inte, inte idag ,inte imorgon jag kan inte släppa dig än. Så tvinga mig inte för det började svida i mitt hjärta förut pågrund av detta men det är verkligen inte ditt fel!!! det är mitt fel, jag lovar! jag tar på mig detta, för jag skulle inte hört av mig till honom då skulle du aldrig fått träffa mig..då skulle du aldrig börjat gilla mig..och jag dig<3
Hur ska man förklara? Jag gillar dig sjukt mycket att jag knappt kan sova..för jag tänker på dig!! Detta är inte första gången jag är sömnlös pågrund av tankar om dig..men tankar om dig är så underbara så det inte är sant!! Du skadar mig inte på något sätt jag lovar! Du gör mig bara glad, jag kanske fäller en tår ibland för jag vet att det inte kommer bli vi men det är du värd! Du är värd allt och lite till här i världen!! Önskar att jag kunde ge dig allt du vill ha för att verkligen vissa dig att jag gillar dig!!!!! <3


"kärlek är något så underbart fast ändå en smärta.<3 "


//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0