i think abut you all the time

jag kan inte sluta tänka på dig, du säger att det inte kan bli vi men ändå du gör du sä här mot mig. jag förstår mig inte på dig. du ger mig sådan för hoppningar så det inte är sant. gud jag önskar att han kände mitt riktiga jag och kunde se vem jag verkligen är. Jag kan vara rolig, söt och snäll! jag står verkligen för vad jag tycker och tänker men ibland är det svårt att stå imot så många så man får ge sig..jag trodde aldrig att jag skulle träffa någon som du. du har gett mig ett hopp en framtid! jag trodde att jag nått botten..men du kom till in i mitt liv som ett ljus! fast du sa själv att det aldrig kommer bli vi. Så vad syslar du med?! Leker du bara med mig? Jag kanske inte är så perfekt men ingen är det tyvärr..jag vill vissa dig att jag också kan vara underbar för det är du är helt underbar!  <3
tankar om dig  blir bara fler och fler sedan springer det runt i panik...jag vet inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska säga till dig längre..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0