grym fredag

Oj inte bloggat på länge men igår var det skola och sen blev det lov! yeeah så jag var med Emelie Karlsson! Vi drog till nattcupen , det är en fotbolls cup som skolan håller i . Det var väl från 21-01 för mig sen vet jag inte riktigt när det slutat drog hem vid 01 var sjukt trött och kändes som huvudet skulle sprängas....det var en grym kväll som jag aldrig glömmer! Träffade massor av folk fast skulle vilja träffa dig!! Fast det gick bra med sms och telefon, blä tänker på dig hela tiden. Det är ju ändå du som fyller min dag men ljus.<3


inget löshår här ! äkta vara!

Jag funderar på att bada eller duscha men det går mer åt badet tänkte sätta på en grym film o bara ta det lugnt!
men ska dra mig nu iaf, hörs ikväll! :)
puss&kram<3//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0