gick hem

oj, glömde skriva att jag gick hem från skolan, började få lock för öronen. Jag klara verkligen av att vara i skolan om jag inte fått lock , då klarade jag inte mera. Fast haha jag gick hem och låg o snacka i telefon med Patrik. Jävlen har ju varit sjuk i 6 veckor ! Vi tänkte träffas när han blev frisk men då blev jag sjuk och han vill inte utsätta sig för att bli sjuk igen. HAHA så får vänta tills jag blir frisk.

Nu har jag sovit i några timmar, riktigt skönt!! Fast halsen gör ont, huvudvärken håller på att komma och näsan kan knappt andas!
Men ska snart sova igen, ska bara höra av mig till min mamma och se om hon kan köpa/laga någon bra mat till mig.


får väl bjuda lite, hehe bild från tågresan med issa!

vi hörs senare eller imorgon!
Puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0