****************

jag kan inte !! jag kan inte!! nu orkar jag inte mera..du ger mig bara tårar..du ger mig falska förhoppningar.
fan du är så jävla underbar! du är helt jävla perfekt snälla fatta det!! jag vill inte se dig så här..jag vill inte se mig själv påverkas så här..det är inte rätt för jag försöker verkligen göra allt för att du ska må bra men vad jag än säger så vänder du på det?! hur tror du jag mår då? jag mår inte bra annars ...fan ta dig!!!du gör mig galen okej? du gör mig helt jävla galen!! jag vill vissa dig att det finns en annan väg..snällla lyssna på mig någon gång men det verkar du aldrig göra..för jag ska bara lyssna på dig. det enda jag ska göra här i livet är att lyssna på andra men ingen ska lyssna på mig fast när väl någon gör det så vissar det sig att den inte gjort det bara igonerat mig totalt.
jag vill ge dig all min styrka!! men du får mig att gråta genom så små ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0