du , du , du och åter du! <3

tankar vill inte släppa dig!! åhh gillar dig verkligen, jag måste verkligen börja tänka på annat för jag tror inte du tänker på mig något..fast man kan ju alltid hoppas!:D<3
HHAHA iaf min dag har varit siså där mycket tankar idag..fick tänka klart i min ensamhet och det var skönt <3
Sen fick jag träffat Matilda en stund och efter vi hade snackat o skrattat så drog jag på ett möte sen drog jag till donken och träffade Emelie,Dansk och Bonnen men det var roligt att träffa Emelie <3 Gumman du betyder glöm inte det! <3


Bjuder på en gamal bildjag hittat HAHA

Nu ska jag se tv och försöka sluta tänka så mycket för imorgon blir det skola!!!!! <3
sen träna måste springa av mig massa nu måste jag sluta skriva. haha <3
Sov gott och dröm söt nu  allihopa! <3
puss&kram//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0