baby <3

jag har smärtan kvar i mig men ändå känner jag mig lycklig.
smärtan vill inte lämna men varför? jag kan inte sluta tänka på varför jag har en smära som skär och svider i hjärtat på mig..jag kanske får leva med det fast när jag är med dig så får jag slippa smärtan för en stund och då njuter jag för jag är kär igen och det kan inte någon ta ifrån mig!


Hjärtat?
Du gör mig så lycklig vet vart jag skulle varit idag om det inte vore för dig ? skulle jag levt? för när vi börja prata var jag i en svaka där jag mådde sjukt dåligt men det var inget jag vissade för omvärlden. Jag vill verkligen börja kämpa för kärleken igen så jag valde dig för du är en sådan underbar person och vill verkligen mitt bästa. Jag vill inte såra dig men är ändå osäker på om jag klara av detta. Något som gör mig ledsen är att jag inte kan vara med varje dag du får mig verkligen att må bra. Det pirrar i kroppen varje gång jag tänker på dig och mina läppar börjar le.
du är min prins vill skriva så mycket om dig och vad jag känner för dig men det tar vi en annan dag <3



9 april 2011 ett datum att minnas<3
Kyss min prins <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0