sålt gt & tänkt

hej

Nu har jag varit vaken en ganska bra stund, varit ute och sålt GT för er som inte vet vad det är så är det en tidning som finns i Göteborg, GT står för Göteborgs tidningen.
Nog om mitt tråkiga helg jobb...

Jag har tänkt väldigt mycket på vad som händer i mitt liv, för det är väldigt mycket känlsor i allt
Mår jag någonsin bra ? Jag har ingen aning om någonsin har mått bra, för så fort jag känner att det kommer bli bra så blir det bara dåligare för det kommer alltid upp nya saker i vägen för mig, jag kommer nog aldrig må bra som jag gjort en gång i tiden, då man var yngre kunde man sätta sig i mammas knä och gråta så fixade hon det men nu måste man ta så mycket eget ansvar till slut orkar man inte mera pågrund av all kraft man har lagt ner på att fixa allt är slut och då måste man inse att man kommer förlora för man orkar inte mera.
jag vill kunna leva ett normalt liv men det går inte när har man vänner som blåser en hela tiden, som lurar och ljuger för en då vet man inte längre vem man kan lita på.
Jag mår bra när jag är med Julia Bröndum, Ellinor Tureson och Frida Carlsson dem får mig att tänka på annat och le men när man väl får ett sms från någon man verkligen veta av just då får man ont i magen och en klump i halsen..det borde väl inte vara jag som ska känna så? det borde vara personen själv som ska känna så , INTE JAG!



Nu ska jag nog sova lite sen plugg plugg...
Hoppas ni förstår lite varför jag är så nere men jag ska försöka göra bloggen lite roligare.
Ha en forsatt trevlig Söndag.
Puss&kram //marie


Kommentarer
Postat av: frida

du är underbar mare, jag älskar dig!<3

2010-10-10 @ 12:53:14
URL: http://fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0