ny början

Hej !

Nu ska jag börja om med min blogg, känner att jag saknar bloggen lite men nu ska jag skärpa mig så jag tog bort allt för att kunna börja om med ALLT!

Jag ska börja ta bilder och lägga in , men det blir bilder med mobilen i första hand för jag har tyvärr ingen kamera än.

 

Jag har ju börjat skolan och har kommit ganska lågnt in i höst terminen .

Nu går jag barn och fritids programet på Mimers hus i Kungälv, riktigt skön klass är det.

Kanske lite konstiga och så men vi är ju BF10a <3

 

Just nu sitter jag på datorkunskapen och har riktigt tråkigt, hon vissar ju saker jag redan kan , men aja sånt är livet tycker.

Vi slutar 15.50, riktigt sent fast så är det i dagens skola.

 


 

Nu måste jag tyvärr sluta, måste vara lite aktiv på lektionen också.

Puss&Kram // marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0