mamma? jag älskar dig

Har ni tänkt någon gång på att mamma kommer försvinna ?
Jag gör det ofta, jag försöker förbereda mig inför det för jag vill vara den starka bland alla för det har jag alltid varit.
Men när jag tänker på att mamma kommer försvinna från min sida så gråter jag varje gång, jag vill inte förlora min mamma.
Aldrig!! men någon kommer jag det, hur kommer jag klara av att leva? om jag ens gör det?
Ingen vet, ingen vet, jag känner bara att det kan hända när som helst och jag vill inte att hon försvinner jag är bara ett barn , jag är 16år !
jag är inte redo att förlora min mamma, inte nu ALDRIG!!
jag kan inte få tankarna ut mitt huvud, dem kommer ibland och ibland vill dem inte försvinna på ett bra tag...
Jag har kallat min mamma många riktigt elak saker som jag ångrar GROFT!!
Jag kommer aldrig kunna leva utan henne, !!
Jag älskar min mamma, så ta vara på eran tid med eran mamma för guds skull!
det gör jag iaf <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0