Lilla Joline

God morgon / god dag :)

Nu har jag varit vaken en bra stund, jag har sett på Vampire diaries och True blood, har saknat dem serierna riktigt mycket!! Jag minns när jag började kollade på dem, dem har hjälpt mig mycket nu den senaste tiden på många sätt.
Kanske svårt att tro men jag mår bra av att se serier, det känns som jag är i serien ( konstigt jag vet )

Igår kom lilla Joline hit fast aa jag var inte hemma igår kväll så mycket, men nu på morgonen är hon riktig tjatig, om man nämner Erik eller Jane så får man hör det här:
" Erik heter min pappa"
" Jane heter mina mamma"
typ hundra gånger om, så man försöker att inte nämna dem så mycket :)

IDag ska jag städa mitt rum och ingen får störa mig, jag pallar fan inte att någon sådan idiot här!! fan vad jag hatar dig !!
Nu ska jag bara se lite mer true blood så ska jag städa sen :)

Puss & kram // marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0