kommer aldrig somna..

Godnatt

Jag har problem!! jag kan aldrig somna, jag somnar alltid riktigt sent och är sjukt trött på morgonen, det är sämst.
nu har jag varit hemma en bra stund men har bara inte orkat blogga, men jag kan ju säga att det var en lugn kväll med en som fick mig att le . Gud sitter och ler för mig själv nu när jag tänker på det, det var underbart att slippa tänka på allt för en stund, och bara vara...

Imorgon är det skola sen vid 10.00 ska jag till sjukgymnasten, YEEAH eller inte men hon är typ konstig , pallar inte men måste tyvärr gå... -.-'
Iallfall nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker somna men det går väl inte så bra om man säger så, känns så ensamt och jag har huvudvärk, tyvärr hjälper inga tabletter ...
Nu ska jag sluta skriva vi hörs imorgon !!
Sov gott & dröm söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0