i keep bleedning love

jag kan inte sova för saknaden efter tar över mig när jag väl somnar, jag drömmer om dig fast jag vill inte. varför gör du så hära mot mig! Kan du bara sluta , försvinna från mina tankar, mina drömmar! men vad jag än gör så kommer du alltid tillbaka, jag har inset att jag älskar dig än! FAN TA DIG! jag kommer aldrig kunna bli kär igen tack vare dig, du har förstört hela mig för evigt, jag kan knappt le för det svider i mitt hjärta då börjar tårarna rinna som en flod ner för mig kind, varje natt är det samma sak. Somnar med tårar och vaknar med en blöt kudde! när jag hade dig i mitt liv var allt perfekt, inget var fel. det var du som fick mig inse att jag vara vacker och skulle vara mig själv men det går inte längre, jag måste kämpa för att inte gråta när jag är med folk, det tar på all min kraft jag har att kämpa i mot mina tårar men jag släpper dem ut på nätterna, jag vet inte hur mycket tårar som runnit ner för mina kund för dig, det är någon flera miljoner skulle jag tro, inte för jag räknar.
Jag vill ha dig här igen vid min sida, vill hör dig säga att du älskar mig, att det är bara jag i ditt liv och ingen annan men det kommer aldrig hända för du har ett eget liv i Vimmerby, du har dina underbar vänner och din familj som är underbar. Jag kan inte leva så hära längre fan jag måste kämpa fast ibland vill jag ändå ge upp och bara avlsuta mitt liv för att slippa smärtan....
jag älskar dig patrik håkan lundberg <3

minns den dag hur klart som helst...<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0