fyfan för dig

Fyfan för dig, jag hatar dig !!!
du har sabbat mitt liv totalt nu, det är du som borde må som jag gör nu , INTE JAG!!
du fattar inte att alla hatar dig va? det är du som gör dina föräldrar hamnar i skit nu va ? fast det är inte mina problem tyvärr, jag ska ha vart enda ÖRE!!!
Om detta måste gå till inkasso så får det, för jag bryr mig inte om du får massa skit för det, sen kanske det går vidare till kronofogden...fan vad jag hoppas att det gör det för då är det slut för dig
Jag vet att du har sabbat andras liv med, för så fort du inte är nöjd så lämnar du alla och går till en ny för du klara inte av ren fakta...
Du är en sådan falsk person, du har inte mig kvar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0