fredag + lördag

Heej

Jag vet jag vet har inte skrivit men nu gör jag det, visst är jag duktigt är jag:D
Sitter hemma hos Sandra med lite annat folk från klassen, riktigt mysigt..

Igår färgade jag mitt hår mörkt brunt och det bra sjukt bra...Ni får se bilder imorgon , sitter tyvärr inte vid min dator och orkar inte ta en nu xd
Sen träffa jag en kompis förut , riktigt trevligt var det men jag vill helst inte gå ut med namn nu , men kan ju säga att jag skämde ut mig totalt!!!!!! & jag skäms :(

Nu ska jag vara social, ska försöka ta bilder :)
Bilda från Sandras dator, :)


Puss&kram //marie

Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Åååh tack så jätte mycket Marie :D

Jag tror absolut att detta blir en super dag!!



hihi massa kramar till dig// Pernilla

2010-10-17 @ 13:37:04
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha marie ! vaddå hacka dig in på min dator o tar bilder bara så där :) inte okej ! :)

2010-10-17 @ 20:02:32
URL: http://sandrahaavisto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0