Ett brev jag skrev till Patrik för länge sedan..

Du fattar nog inte hur dåligt jag mår efter jag varit sur på dig, hatar verkligen att vara sur på dig men vet inte alltid varför jag är det, jag vet inte hur jag kan hindra det men jag vill verkligen inte förlora dig vad som än händer eller hur sur jag blir så kommer jag alltid älska dig, jag tänker mycket på hur jag behandlar dig.
Fan jag behandlar ju dig som skit när jag tänker efter, det bara svider i hjärtat att jag fått dig att börja gråta, jag har till och med fått dig att göra slut med mig det var det värsta, det jag har gjort mot dig ångrar jag något så enormt mycket ska du veta baby.
Det finns ju så mycket jag vill säga till dig men det går inte att få fram ord till hur mycket jag älskar dej för det är för svårt att förklara hur mycket det är, mina känslor är nu ju bara för stora för att det inte finns ord till hur stora dem är.
Du är klart den vackraste som finns i hela världen kan jag säga men det finns inte ord till hur underbart det är när du sover bredvid mig och håller om mig, det är som en dröm som jag aldrig vill vakna ur du fattar nog inte hur underbart det är när du håller om mig, jag lever med en underbar person som jag älskar mer än vad jag älskat någon annan.
Det är ju ett plus att min mamma gillar dej älskling, det känns så mycket bättre att ni kommer överens det gör inte alla, men det bästa är att hon låter dej sova här och att hon litar på dej till verkligen 100 %, det är super asså!
Förlåt för att jag aldrig gör som du säger när jag t.ex. skär mig själv även fast du inte vill men det känns så bra att någon bryr sig, det har hänt några gånger att jag inte skurit mig för du har sagt att jag inte ska det, men ofta är det svårt att inte göra det när det har blivit en vana om säger det så, men du har fått mig att inse att det finns mer i livet än att deppa och skära sig själv, man ska ju se poseitft i allt det har jag försökt och ibland har det hjälp mig mycket jag kan till och med börjar le när du säger åt mig att jag ska göra det för du är bara så underbart rolig när du försöker vara smart eller bestämma men det är du redan, du är allt som jag önskar mig älskling du skulle bara veta hur lycklig jag är som har hittat just dig, för du har fyllt ett tomt rum i mitt hjärta med kärlek

Det finns säkert någon som inte tycker vi borde vara tillsammans men det finns inget som kan ta mig ifrån dig, du skulle bara veta hur lycklig jag är med dej vid min sida hela tiden det är så underbart att veta att du älskar mig för den jag är, det finns nog ingen som har sagt jag är perfekt om jag ska vara ärligt så finns det ingen annan än du som har sagt det till mig och kollat mig i ögonen medans du säger det till mig, fy fan dina ögon är ju så jävla underbara så jag kan svimma har nog aldrig sett några så vackra ögon som dina, ååhh vill bara dö så underbara dem är.
När jag har varit med dig, känt din närhet så är det så tomt när du inte är här längre, jag brister i ur tårar varje gång du åker från mig, tårarna rinner ner som en flod ner för mina lena kinder som du älskar så mycket, dem kommer alltid vara dina.
Jag vill inte att du ska åka ifrån mig men det finns inget vi kan göra åt saken för vi är inte gamla nog så vi kan flytta ihop, men dem gånger jag är med dig så är det som en dröm som jag aldrig vill vakna ur, du är min och jag är din nu och för alltid.
Hoppas vi aldrig glider ifrån varandra, det kommer vi nog aldrig göra för vi har varsin ring och det betyder sjukt mycket att vi är förlovade oss men det finns ju vissa som tycker det är tidigt men jag är helt hundra på att det är dig jag vill leva med och bilda familj med.
Jag vill inte ha någon annan än dig i mitt liv, om du bara fatta att mina känslor för dig växer mer och mer för varje dag, varje timme, varje minut och varje sekund.
Dem bara växer och växer, det är jag väldigt glad över och om du såg mitt hjärta så skulle du se en underbar bild på dig över hela mitt hjärta.
Jag är väldigt glad över att du skrev till mig på den internet sidan vi träffades på, jag tänker ibland hur det skulle varit utan dig vid min sida .
Vad skulle jag gjort idag? Skulle jag varit samma människa? Skulle jag haft en annan kille?
Det får vi aldrig reda på för vi har varandra nu och vi ska inte tänka så .
Hihi, sitter och tänker på dig ofta, du dyker väldigt fort upp i mina tankar om dagarna det är du som gör att jag lever mina dagar glada, men ibland kan jag vara på dåligt humör men då fixar du det genom att prata med mig, och jag älskar dig för att du kan prata bort mitt sura humör.

jag kommer alltdi sakna honom & älska honom, det kan ingen ta ifrån mig . han var mina första största kärlek...


// marie

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0