Ellinor<3

Godmorgon

Nu har jag varit med Ellinor en stund, pratat mycket och det behövdes känns det som för allt som händer är inte bra för någon.
jag vill inte fölora någon av mina vänner men ändå känns det som alla splitras , kommer jag orka detta ??
Jag låg och tänkt i natt att :
"Gud låt mig somna in nu, låt mig komma till dig nu"
fast det hände aldrig även fast jag vill det väldigt mycket så hände det inte mig, jag vill att det ska hända ..

Jag vill ha någon i mitt liv som jag kan älska för det är det som saknas i mitt liv, men han kommer aldrig till mig.
Jag kan inte sluta tänka på att jag en gång blev älskad för den jag var.

Nu måste jag sluta skriva för ellinor ska välja någon annan låt.
skriver senare:)

saknar kärleken & saknar någon...

puss&kram//marie

Kommentarer
Postat av: Elli

naaw marie ,´du ska veta att ja alltid finns för dig <3

du betyder mkt för mig marie

kändes as skönt o snacka med dig (L)

2010-10-11 @ 11:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0