Du är saknad

Hej

Idag är det en väldigt speciell dag eller inte så rolig dag, för idag är det ett år sedan det hände en underbar grej med mig och mitt ex, jag saknar honom sjukt mycket.
Imorgon skulle det vara våran 1 år och 3 månads dag tillsammans men det är det inte för han gjorde slut den 3 maj 2010... jag blev helt förstörd, för han var en sådan stor del av mig.
Det var han som gjorde mig glad, han vill alltid mitt bästa men det har försvunnit från mitt liv men idag försöker jag med någon annan men det är inte samma sak för han var min första största kärlek...
Jag saknar dig Patrik....vill ha honom igen men det kommer aldrig hända för han älskar mig inte längre.
jag saknar allt som har med honom att göra, hans leende, hans närhet..<3



Jag kommer klara detta , får vi hoppas .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0