ditt svin..

Hur kan man göra så här mot sin egena dotter?
Jag har gjort allt jag kan för att få kontakt med dig, få bo hos dig , men aldrig har jag fått sova hos dig för du har inte haft plats!
Fyfan vilken dålig löng!!!

Jag kommer ihåg när farfar hade dött men du sket i att säga det till mig du lätt mamma se dödsannosen i tidningen, jag ville lära känna min farfar, jag älskade honom för han var min farfar!! Jag var sjukt besviken på dig och smsa dig ett långt sms men det man får till svar är att :
"hör av dig när du lugnat ner dig kram pappa"
Hur tror du det känns?
Jag orkar inte mera nu OKEJ ?
jag ringde dig för jag behöver ett busskort, förlåt mig men mamma betalar mer än vad du annar, du ger en skit peng varje månad...jag behöver mycket..kläder, skor, mat, medecin, gymkort, pengar till allt möjligt men du fattar inte att mamma inte har råd med allt själv...
Varför har du aldrig hört av dig och frågat mamma om hon behöver lite pengar?

Men nu får det vara nog, jag träffar dig för att få pengar!! jag hatar dig...äve fast jag vill älska dig...

//marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0