vill inte falla tillbaka till den tiden..

jag vill inte falla tillbaka till tiden då jag kunde göra så hemska saker mot mig själv, jag kunde göra saker som jag idag ångrar stort.. jag fick pratat om det förut väckte starka minnen som jag inte saknar men ändå gör jag det vet inte varför men jag måste inse att jag inte kan göra det för jag vet att jag sårar personer som är min omgivning... jag hatar att såra folk som jag älskar mest men kan dem/ni förstå varför jag gjorde det ? jag vill inte att ni ska komma så långt ner som jag har kommit, jag vill klätra upp men det går inte längre jag klättra men så fort det händer något nytt som gör ont så trillar jag ner minst 10 steg och måste nästan börja om igen...


Kommer jag orkar detta ?
Kommer jag ge upp?
Kommer jag bli lycklig igen tro?
'
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0