trött

Heej

Nu har jag lite tid att skriva ett inlägg, höhö!
Idag har dagen gått väldigt fort jämfört med vissa andra dagar, jag har fixat och donat på förskolan *stolt*
Vi hade inte så många barn idag så det var väldigt lugnt just idag även fast man kunde tro att det var mer barn där för vissa är ju mer högljuda än andra men det är sådant man får stå ut med  :)

Jag fick skjuts hem av Johanna en av personalen där jag är, hon är en underbar tjej!
Så kom hem vid fyra tiden någon gång, sen har jag tagit det lugnt pratat lite med mamma och nu ska jag nog se tv sen sova för imorgon kommer min lärare och hälsar på , jag är typ nervös av något andledning :(
Fast det kommer gå bra det vet jag.

Haha ni kanske har märkt jag skriver från vänster nu, jag ville ändra lite och det ser mycket bättre ut fast jag orkar inte ändra dem gammla inläggen just nu det får blir när jag inte är så trött och har lite mer tid :)

Hoppas ni har haft en underbar dag för nu ska jag dra så vi hörs imorgon!!



Puss&kram , sov gott GOD NATT // marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0