tittar upp mot himlen..

jag tittar upp mot stjärnhimlen och hoppas att du någon gång inser att du förlorat något som du aldrig kommer hitta igen..jag gjorde allt för dig jag vet att du gjorde allt för mig men du gjorde inget i slutet tyvärr.
jag kommer nog aldrig släppa taget om dig, jag kommer aldrig kunna glömma våran tid för jag var verkligen kär och det pirrade i varje cell i kroppen när jag såg, fick sms eller hörde din röst för jag va VERKLIGEN kär i dig och kanske är det än idag ?
Ingen vet mer än jag fast det håller på att försvinna fast jag vill inte, jag kan vänta länge på dig tills döden hämtar mig för att du ska inse att jag älskade verkligen dig.
Du vet " jag älskar dig" är tre starka ord, och jag sa dem orden till dig för jag menade verkligen!!
jag vill inte leka med någons känslor, jag vill vissa mina känslor för dig, jag ville att du skulle få mitt hjärta föralltid men du krossa det som om det vore ett glas som blir till tusen bittar..
jag känner hur skivorna av glas ristas i mitt bröst än idag fast jag kämpar för att inte känna dem..jag vill inte känna dem för dem påminner för mycket om dig.
jag ville inte att du ska gå vidare utan mig , jag vill att du ska gå vidare med mig istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0