Tim Malmström

Heej
Nu har jag suttit i en stund och gjorde denna till Tim & Izabelle.
jag hade inget att göra så då gjorde jag denna, kanske inte så bra men jag övar ju än, vill bli bättre.
nu ska jag se om jag kan göra någon mera, får se vad jag kan hitta på.



texten på bilden:
Jag har kännt Tim ett bra tag nu & alltid velat hans bästa, velat att han ska vara lycklig & må bra.
Nu är han verkligen lycklig & glad med den underbara Izabelle.
Tror inte att jag sett honom så här lycklig någon gång. Jag är så himla glad för deras skull.
Dem klara sig igenom allt & jag avgudar dem allt bra!
Dem är det underbaraste paret jag någonsin sett.
Den 26 april blev det ni & låt det alltid förbli så!
önskar er all lycka!
/marie

Ha det gött nu hörs senare ikväll!!
puss&kram // marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0