stjärnorna i himlen påminner om dig

Hallå alla glad människor :)
Förlåt att blogge är så depp men jag behöver skriva av mig och då blir det i bloggen...förlåt<3

guud jag mår verkligen inte bra någon stans, jag kan knapt kolla upp i stjärn himel för det påminner för mycket om dig, min kropp vill verkligen inte släppa dig även fast jag försöker så går det inte. jag vill bara ha dig vid min sida igen men det kommer aldrig hända för du vill ej ha mig. jag vet inte hur jag ska göra för att få dig igen , jag kanske borde ändra på mig, jag ska ju gå ner i vikt du kanske kommer gilla mig igen för det men kanske ska bytta stil eller vad som helst , jag får se vad jag gör.

Ska snart sova eller försöka vi hörs imorgon<3
god natt //marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0