sången får mig att sakna igen..

Jag lyssnar på Simon Söderberg, det får tankar att komma igång igen. Fast jag gillar inte det, jag börjar inse att jag också kommer dö en vacker dag fast ingen vet när det kommer hända men jag vill att det ska hända snart för jag klara inte av att leva så här längre, bråk hitt och dit, sårad om och om igen, såren öppnas hela tiden. varför jag GUD?
Är jag inte värd mera än detta ?

Jag saknar så många personer i mitt liv så det inte är sant, jag behöver flera i mitt liv men dem kommer nog aldrig tillbaka till mig igen för dem har sagt adjö för evigt.
Jag vill bara ha dem tillbaka, jag ångrar allt jag sagt som sårat alla, jag vill inte såra någon mera jag vill bara se alla lyckliga även fast jag inte är lycklig själv så vill jag se alla i min omgivning lyckliga och glada men jag lyckas alltid såra någon...

jag klara inte av detta mera nu!!!
Låt mig bara somna in någon gång!

 

 

// marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0