måste sova nu

Måste sova nu även fast jag har en stor klump i min hals som inte vill försvinna, jag vill inte släppa den för då kommer jag aldrig somna.
Jag vill bara låta tårarna rinna men då tappar jag gräppte, gud jag saknar min bäste vän snälla låt mig ta tillbaka honom! Jag ber dig nu, skulle du tillåta mig att göra det?
Jag vill så gärna men ändå inte, men vem skulle bryr sig överhuvudtaget? Inom känns det som alla skulle bli glada om jag försvan eller bara dog, jag är ändå bara en plåga som alla får stå ut med. För jag gör ju ingen nytta här ändå.
Jjag har ju märkt hur vänner bara sakta men säkert försvinner från min sida men att missta flera personer som betyder alldes för mycket för mig tar på mina krafter. men att se att dem inte bryr sig ett dug ger mig bara längtan efter att somna in men jag måste kämpa för alla andra..

Men jag vill kunna kämpa för dig igen!! Som jag en gång gjorde, jag kämpade för våran kärlek, jag fick mycket skit för att jag hade dig vid min sida men jag brydde mig inte för jag älskade dig för mycket, men älskade du mig `?
Det vissade du att du inte gjorde överhuvudtaget för om du gjorde det skulle du inte gjort som du gjort..du skulle kämpat mera, för jag kämpade mer än vad vet ska du veta.
fan vet inte ens om du läser detta ? jag måste sluta prata med dig för om du nu har tjej så måste jag verkligen gå vidare för ingen mening att stå kvar på samma punkt och bara låta smärtan svida i bröstet och låta tårarna rinner ner för min kind som en flod. För det hjälper väl ändå inte ?
Inte vet jag men du vill ju inte se mig längre, du vill inte se mina tårfyllda ögon..
Jag börjar sakta men säkert att försvinna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0