har ett liv att leva

Jag hoppas att du blir lycklig nu för du verkade inte vara det med mig, du valde en väg som visade ditt sanna jag. Du är inte värd ett jävla piss från mig längre...när du blir krossad kom fan inte tillbaka till mig. Då kommer jag INTE finnas för dig, varför ska jag finnas för dig `? När du inte fanns för mig! Många tårar har runnit ner för min kind för ditt jävla svek men nu är det nog, jag är så mycket bättre än dig! tror det eller ej men jag saknar fan INTE dig längre! Du är som bortblåst för mig, jag ska leva mitt liv utan dig. Varför ska jag lägga ner min tid på dig för? Nä, just det. Jag har så mycket bättre saker att lägga min tid på som dem som verkligen BRYR sig om mig.
Nu ska jag leva vidare mitt liv !!

gammal bild men vafan ? :D


// marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0