Du svarar inte någon stans längre!!

Tänkte lägg upp två medelande jag skickat till mitt ex Patrik.

hej, varför kan inte vara vänner? jag vill inte mista dig, även fast du bor mil från mig så tänker jag på dig .
jag saknar att ha någon att prata med, gud du vet allt om mig patrik även fast du inte älskar mig eller något, du sa själv att vi kunde vara vänner....jag trodde på dig men se hur det gick?...
jag vet att du är på G med alexandra någon , jag är sjukt glad för din skull ska du veta för jag har en på G jag med en annan.
jag vill att du ska höra av dig någon gång men du verkar ju bara vilja glömma mig, om du byter nr så kommer väl inte jag få det eller ??
Puss&kram //marie


skickat den 23 september kl. 13:06 på facebook  , fick inget svar.

jag säger bara varför dissa den man en gång älska över allt annat ?
Man får aldrig svar av dig, hör aldrig något från dig. du vill inte bli vän med mig här på fb för jag är ditt ex ? jag saknar när vi prata om allt, du vet allt om mig Patrik. Du kanske inte skulle bryr dig om du fick reda på att jag dog?! Nej, jag tänkte väl det. Vi höll ihop i ca 10 månader sen ska du bara bryta kontakten, jag trodde faktisk du var bättre än så..men du har ju visat ditt sanna jag nu.
jag skulle behöva dig nu (som vän) för jag har tänkt många gånger nu dem senaste nätterna på att ta överdos och somna in men då har jag tänkt på dig och insett att det kanske blir vi men det verkar inte så just nu så kanske gör det ikväll , imorgon . inte vet jag men det är snart.
Snälla svara för min skull!!
Puss&kram //marie


skickat den 12 oktober kl. 17:09  på facebook ,  fick inget svar.


Vad tänker folk/killar med när dem krossar en tjejs hjärta och sedan skiter i den och bryr sig knappt längre?
Kan ni inte svara mig på det ? för jag vet inte om jag orkar mera nu, för allt jag gör för att få kontakt med honom igen gör bara allt värre...
min kropp vill inte släppa honom även fast jag vill, jag saknar dig fast du bryr dig så mycket också..kommer det någonsin bli vi två igen ?



// marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0