bussen till praktiken

Godmorgon!

Nu sitter jag på bussen till min praktik bara 3 veckor kvar, måste klara det utan att brytta ihop..
Jag sitter med tankar som flyger om kring i mitt huvud som en virelvind, det brukar vara så på morgonen, jag har musik i örornen och det lugnar ner mina tankar lite men ändå inte.
jag drömmer mig bort och jag ser min morfra står där i ljuset men det står någon annan lite längre bort och det är du, det är du jimmy du står med din hand utsträckt, du har alltid funntis där för mig nu under min svåra tid om man kan kalla det så.
vi har inte kännt varandra länge men du vet ändå mycket om mig och du har alltid stöttat mig genom allt, det är du som fått mig inse att det finns något att leva för.
Jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0